DUK

  Dažnai užduodami klausimai – žemiau rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Jei atsakymo nerandate kreipkitės adresu: pagalba@su.lt

  Jei pamiršote slaptažodį parašykite laišką adresu pagalba@su.lt nurodydami savo vardą bei pavardę ir artimiausiu metu administratorius atsiųs laikiną slaptažodį.

  Įsitikinkite, kad jungiatės prie office.su.lt, prisijungimo langas turėtų atrodyti taip:

  Jei gaunate žemiau esantį pranešimą, įsitikinkite, kad teisingai vedate slaptažodį:

  Visus laiškus gaunate į Office 365 sistemą, senoji sistema mail.su.lt nebenaudojama, tad jei laiškus tikrinatės žemiau parodytoje sistemoje bei dar neturite Office 365 paskyros, kreipkitės adresu: pagalba@su.lt

  Neteisingai suvedus slaptažodį 5 kartus, paskyra laikinai blokuojama. Blokavimas trunka 30min. Vis dėl to jei po 30 minučių vis dar negalite prisijungti, kreipkitės adresu: pagalba@su.lt

  Naujas slaptažodis negali turėti jūsų vardo ar pavardės dalių, turi būti bent 9 simbolių ilgio, turėti bent viena didžiąją, mažąją raides, bei skaičių arba spec. simbolį.

  Jei gaunate pranešimą kad slaptažodis neatitinka nustatytų reikalavimų mėginkite kitą slaptažodį.

  Prie bevielio ryšio eduroam galite prisijungti su savo universitetiniu el. pašto adresu bei slaptažodžiu.

  Bandant prisijungti rekomenduojama “užmiršti” jau pridėtą eduroam tinklą, bei prisidėti jį iš naujo.

  Toliau pateikiama konfigūracija telefone, jei kyla kėblumų jungiantis:

  • EAP metodas:

PEAP / TTLS

  • CA sertifikatas:

Nenurodytas

  • Anoniminė tapatybė:

Nenurodyta